Financieel beheer

Een actuele en inzichtelijke financiële administratie is belangrijk. Zonder een betrouwbare administratie heeft u geen goed inzicht in de financiën van de VvE en loopt u onnodige risico’s. Bij het verzorgen van de financiële administratie kijken we zorgvuldig naar de splitsingsakte.

Onder het financieel beheer valt onder andere:

  • Het samenstellen van de jaarlijkse begroting, exploitatieoverzicht en balans
  • Incasseren van voorschotbijdragen en het bewaken van achterstanden
  • Controleren en fiatteren van inkomende facturen
  • Het controleren van de jaarlijkse indexeringen op onderhoudscontracten
  • Vrije nota’s inclusief correctieboekingen en doorbelastingen
  • Het beoordelen van de financiële cijfers van het MJOP
  • Verzorgen van de financiële (leden)administratie
  • Voeren van de boekhouding

  • Uiteraard bespreken we graag uw wensen

Iedere VvE is uniek. Bij een complexe VvE met een hoofd- en ondersplitsing(en) zorgen we ervoor dat de verschillende boekhoudingen en (jaar)begrotingen naadloos op elkaar aansluiten.